10-04-26

Helgen har varit full med godheter, fredag: stan och party med älskade Lollo. lördag: syster fyllde 15 år, resturang med familjen och filmtittande. söndag: lång sovmorgon med min pojkvän, slapp framför tv:n och fotboll precis utanför, hem till älskling.

Har inte ägnat någon tid alls för plugget och faktum är att jag inte alls haft eller fått någon ångest över det. Desutom så är det inte speciellt mycket göra för tillfället, mer föredrag och lite inlämningar som
väntar om några veckor. Inget som jag behöver lägga ner energi på nu.

Nu när jag ändå är inne på skolan så kan jag nämna något som faktisk får mig att bli helt hyper och det är att vi gruppvis fått ett varsit fadderföretag. Det innebär att vi har ringt och bett om att få komma och interljuva de. Just nu håller vi därför på att fin slipa våra frågor och föreberada oss inför fredag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0