smällar och sura miner

Steg upp vid 12 tiden, pigg och peppad inför dammatchen i Vagnhärad mot Team rosa. Fick inte starta men kom in efter en kort stund som mitt mitt och det gick då absolut inte. Men jag körde på och dem flyttade mig till höger mitt och där fick jag entligen en chans. Samtidigt som jättarna matade mig med smällar så fick jag spel och slutade inte springa, fick inte tag på boll jäveln och där gav jag upp. Jag vart så sur och spelade så kasst. Men alla andra spelade suveränt och vi tog hem en seger med 2-1.

Känner mig nu alldeles stel och gammal i kroppen. Har duschat, packat väskan och ätit. Strax ska jag röra migmot pojkvännen mig, han ska nämligen hjälpa mig med spanska läxan. Imorgon har jag sovmorgon till klockan tio, hur skönt är inte det?! Ska därför också se klart män som hatar kvinnor.



Mamma är guldvärd. Det här låg på sängen när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0