halsont

Vaknade helt totalt täppt i näsan, mina halsmandlar var så svullna att jag knappt kunde andas, halsen kliade något så enormt mycket och det ända jag kunde få ner var ett kallt glas mjölk med ett sugrör. Det kändes ju sådär efterssom att jag skulle haft match idag mot flen/dunker som jag så länge sett framemot att få köra och något ännu värre är att jag blivit erbjuden att spela med damlaget i morgon men troligtvis så blir det ingen match för mig då heller. Great.

Gick en promenad till rosvalla för att kolla på Omars korpencup. Inte bara det utan också för att leka lite med mina älsklings barn Julia och filippa, som är Victorias brors barn. Tiden drog iväg och jag åkte med familjen Asplund till matchen mot flen/dunker, vi tog en seger med 5-0.

Kom hem för några timmar sen, runt 4 kanske. Mamma jag och min halvpappa gjorde oss god mat och hade det super mysigt. I kväll har jag inte planlagt något speciellt mer än att det är ett måste att fixa igång internett på våran (egna skoldata) och att jag sover hos Pojkvännen inatt, fast det blir mycket senare som jag går dit.






/ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0