fredag/lördag

Hej :)

Måste säga att jag är totalt slut efter gårdagen, hela kvällen spenderade jag ute i Råby tillsammans familjen Tapia, molly och obeskrivligt många chilenare för att fira Chiles nationaldag. Överallt hängde det flaggor, lampor, ljus och serpentiner. Det var god mat, massa lekar, bra musik med dans, prat och skratt och mycket mer. Jag måste säga att jag aldrig har haft så otroligt roligt och trevligt på samma gång, underbara människor allihoppa.

Omar var dock inte med igår men runt 23 tiden åkte vi hem och tillägna istället resten av natten hos honom.



köpte mig en ny tröja igår, 99:- ifrån Gina tricot.
Inte för att jag var så mycket för michael Jacksson,
men jag tyckte att det var chick :)


Vaknade utav att Omars tränare ringde och påminnde honom om att han hade match om 45 minuter, great. Han fick stress och kände mig tvungen att hjälpa honom att packa. Han kom i god tid trots allt och dem tog en seger med 3-1. Sedan jag kom hem har jag städat mitt rum, och för första gången kan jag gå in i mitt rum utan att snubbla, utan att känna den där instängda lukten och det bästa är att jag äntligen kan sova i min egen säng!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, fixa iordning mig dvs. sätta dit lösnagar, locka håret, sminka mig, välja kläder och skor. Ikväll är det nämligen Linda och baby dag, så vi börjar troligtvis kvällen med att äta.


såhär ser jag ut just nu! skitig och svettig! yes.

Kommentarer
Postat av: Sille

Hej med dig smukke:)



kender godt de stunder, føles bra:) så glæder man sig til et bad:)



savner dig :)

2009-10-08 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0