how hard can i be?

Jag förstår inte, jag förstår inte hur människor har hjärta att kränka någon människa så enormt mycket att den personen knappt kan se sig själv i spegel längre. Ingen i världen har rätt att se ner på någon som helst och få någon att ge upp om sin framtid. Själv anser jag att det bara blir värre och värre och ställer frågan till mig själv varje dag ''vart tar samhället vägen?'' Men trots det så finner jag inga svar och vet helt ärligt inte var felet egentligen ligger. Anledningen till varför jag tar upp det här är för att jag är så trött på hela den här skiten, att hela tiden få höra en massa snack om folk vart jag än befinner mig och komma hem efter skolan och få veta att någon varit på min lilla syster för att hon är den hon just är. Jag går inte in på detaljer, nämner inga namn och anklagar inte någon. Men ni som känner er träffade just nu? ta åt er reält, och tro mig ni kommer ingenstans i livet med era spydiga komentarer, eran kaxiga attityd och erat sätt att se ner på oskylldiga människor.


Många av er ser inte det här men har ändå samma tycke och tanke som mig.
Ni som ser det, kan ni inte slänga in en kommentar och berätta om era åsikter kring det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt Linda. Ingen har rätt att bete sig som ett svin bara för att få andra att må dåligt. Förstår inte hur vissa människor tänker, tur att du är en sån himla fin person.



<3<3<3

2009-09-26 @ 13:57:46
Postat av: Anna

Sjukt bra skrivet Linda! Håller med dig, till max!

2009-09-27 @ 11:20:26
Postat av: sara

jag hatar mobbare och allt som har med mobbing att göra, jag är medlem i friends. Medverka du också / sara

2009-09-28 @ 14:29:31
Postat av: Anonym

du är underbar, och tänker helt rätt!

2009-09-29 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0