gårdagens:

Jag vet inte ens vart jag ska börja, men kan väll börja vid lördagen. Som jag sa så var jag ensam hemma under hela dagen och natten och hade då hela huset för mig själv. Så mysigt som jag trodde att det skulle bli, blev det trots allt inte. Mot kvällen så fick jag jätte ont i huvudet och blev yr. La mig i soffan några timmar och stoppa i mig huvudvärkstabletter som jag nu mera kallar skittabletter. Kände mig inte alls bättre och ringde därför Omar som kom till mig runt tio tiden. Vi spelade spel, gjorde i ordning lite gott, satt på en bra film och enbart myste framför tv: n. Vi båda somnade inom kort i min säng och på morgonen satte vi fart på bena. Det var nämligen mammas födelsedag igår, ett grattis i efterskott till henne kanske? :) Vi fick fint besök av Christian, Omar, Victoria och morfar. Presentöppning. Grillat och potatisgratäng. Tårta och kakor. Wii och film. Mamma tyckte att det var en hel lyckad dag och det är det viktigaste för mig.

Idag är jag sjuk, väntade bara in det här. Hela huvudet känns tungt och är yr som bara den. Så därför är det nog inte så bra att jag sitter här egentligen. Som min älskade Lisa sa så borde jag vila en stund och sedan få i mig något att äta. Vore nog bra med tanke på att jag knappt ätit något dem senaste dagarna. Gissar på att jag har vätskebrist eller nått liknande, migrän kanske. Nej nu måste jag skärpa mig, har inge lust att vara sjukt på fredag när vi ska sitta på tåget till Köpenhamn i 5 timmar.

Utöver allt, så har vi fått en söt liten ny familjemedlem på mammas självaste födelsedag...
världens sötaste varelse, välkommen hem smulan, en dvärghamster. haha


Hoppas ni har det bra! Kram till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0