pluggdag

Pluggat sedan fyra slaget och har hunnit skriva ett citat i engelskan och lärt in mig både Franska och Amerikanska revolutionen, samt upplysningen och upplysningsmännen. Så mitt första historia prov på gymnasiet ska förhoppningsvis gå jätte bra :)

Morgon dagens planer sitter inte helt säkert än,
men efter skolan går jag nog en liten runda på stan.


taget för cirka ett år sedan,
någon timme innan jag åkte till
min far. Massor roliga med minnen från
den resan, och det får mig att längta
ännu mer till höstlovet då Lisa ska
med mig!!! garanterar den bästa veckan
i mitt liv. My dad and my best friend
what more could you wont?

Kommentarer
Postat av: lisa

världens snyggaste varelse

2009-10-09 @ 17:18:58
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0