trixmix

Otroligt nog så överlevde vi både regnet och hemvägen.

4km promenad fram och tillbaka gjorde susen för våra ben, är därför jätte trött ända ifrån liltån upp till knäskålen. Play station har blivit mitt och Lisas stora intresse och avslutade därför kvällen med det, Lisa har dränkt sig i ett duntäcka och ligger en halvmeter ifrån mig och snarkar för fullt. Ska nog också försöka sova nu trots att magen roppar efter mat. Men först, så tänker jag vara lite tråkig.




Ditt äldsta hångel? - 18
Hur många har du varit riktigt kär i? - en människa på hela jorden
Vad tycker du om kärlek? - blandade känslor, helt undebart
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - om jag gör!
Har du svårt för att bli kär? - Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - I torsdags
Ångrar du det? -  aldrig i livet
Är du singel? - NOPP
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - javisst


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: - jafyfan
Rökt? - ja!
Druckit alkohol? - ja!
Gjort något riktigt dumt? - ja, ett antal gånger
Gjort något du verkligen ångrar? - yes
Varit nykter på nyårsafton? - ja, tills jag visste vad en bira var.
Åkt ambulans? - no
Gjort nåt olagligt? - ja
Slagit ner någon? - never
Skämts över dina föräldrar? - bara pappa :)
Sagt jag älskar dig til någon och menat det? - Ja absolut!
Tar du droger? - ja eller nej
Vad hatar du verkligen? - instängda små rum.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha många gånger de
Är du ensam nu? - nej, asocialt sällskap av Lisa
Vill du gifta dig? - ja nu.
Vill du ha barn? - Flera styckna!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Lisa
Såg dig gråta? - Lisa
Fick dig att gråta? - Pappa
Du gick på bio med? - Victoria
Skällde på dig? - Pappa
Du kramade? - Lisa
Du kysste? - Omar
Smsade dig? - Omar
Ringde dig? - Pappa
 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej
Kysst någon? - Nej
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - hela dan, varje dag
Saknat någon? - Ja!!!!!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0