utekväll eller lördagsmys

Igår gick skolan svin segt men humöret gick snabbt upp efter att ha bestämt träff med Yami på stan. Vi fikade och fick en massa tid med varandra som vi minst sagt tog vara på. Tiden rann iväg och hon åkte hem runt åtta. Jag saknar henne redan! underbar tjej.

Vart hemma hela dagen och pluggat, absolut nödvändigt med tanke på att jag ligger efter som fan i samhäll, 6S A4 papper ska vara inlämnat på fredag om demokrati och landsskillander. Har blivit klar med en diktanalys och ikväll ska jag ta hjälp av Omar i spanskan. Det är ett stort plus. Har inte några storslagna planer inför ikväll, men tjejerna ville att jag skulle komma och festa med dem om jag minns rätt och det tackar jag för men vet seriöst inte om min kropp orkar det. Jag är ensam hemma just nu, hela kvällen och natten också. Ett riktigt mutande alternativ är att be Omar komma hit, gå ner en runda på stan och hyra en film och köpa massa godis. Bara mysa, det är vi bra på och jag behöver en sådan dag för att återhämta mig känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0