goda nyheter och en stolt Linda!

Sitter just nu i skolan, har historia då vi sysslar med ett arbete om Ekologism och jag fattar noll. Tur som jag inte ofta har så hamnade jag med en av klassen snillen. Så han skriver för fullt just nu medans jag bloggar, det kan ju inte bli bättre. haha

Strax har vi datakunskapsprov, som varken jag eller klassen visste om. Men det ska nog gå bra, eftersom att vi får ha boken med oss så lär det inte bli så komlicerat egentligen.

Nu när vi ändå är inne på mina studier så måste jag upplysa er om att jag fick VG+ på mitt spanska prov, bara några få poäng ifrån MVG. Får man inte vara riktigt jävla stolt över sig själv eller? Någon i världens som blev ännu stoltare var min pojkvän som vet att jag kämpat hårt i spanskan och all hjälp av han, hans familj och all snack hemma hos honom gjorde till stor nytta. Det första jag ska göra efter skolan är att ringa Omars mamma och berätta, hon kommer bli så glad :D

På tal om ingenting så tänker jag beställa klipp och färgningstid, dem kommer kilppa av några fler centimetrar vilket konstaterar att jag knappt kommer ha något hår kvar. Men det gör ingenting för jag funderar på att lägga i en ljusare färg i mitt hår som jag istället kan glädjas åt. Om det blir hela håret eller slingor det har jag inte riktigt bestämt mig för. Jag kan verkligen inte gör något med mitt hår alls längre. Ser bara sjukt dumt ut. Så det ska bli skönt med lite tryggare förändring!


Ha en bra dag, Puss på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0