plugg break

Hej igen, plugg break nu och ska strax fortsätta med annat. Har suttit med ett Engelska arbete ett tag nu som jag äntligen är klar med och skickat iväg. Sitter nu och funderar på morgondagen, hur fan jag ska klara den kyliga vägen till skolan utan mina vantar som jag glömt i skåpet och sedan tycka lite synd om mig själv som går lång skoldag i morgon. Men så är det och får piffa upp stämningen genom att tänka på hur kul jag kommer ha EFTER skolan. Jag ska nämligen gå några viktiga ärenden med Lisa på stan, unna oss lite och ta en fika, köpa nya kläder och senare mot kvällen träffa Omar. Antar att vi fixar till en sådan därn mys kväll, vi lyckas alltid bäst. Så värt efter en veckas jobb. 

Ett år och två månader idag, varje dag räknas.
 



Det rasar in inlägg hela tiden, som ''påtal om ingenting'', ''bara-för-att-skriva'' och massa ''onödigtvetande''. Men faktum är att när jag tar pauser mellan plugg, lunch och annat under min vardag så känns det super skönt att dra sig in på bloggen och bara skriva. Det är typ som ett andningsrum för mig och det är ju bara bra. Dem få människorna som läser min blogg hoppas jag inte har någonting emot det. För det är en stor del till varför jag har min blogg. Visst, jag älskar att skriva, det har jag alltid gjort och hoppas på att någon gång i min framtid bli någon inom just skrivandet och om jag ska bli någon storskrivare vet jag inte riktigt, det spelar inte så stor roll för mig. Men ändå så jag håller mig kvar till det jag verkligen tycker om. För det finns inte med på kartan nu att jag tänker söka för någon sida, tidning eller något i den stilen för jag har alldeles för mycket med skolan och annat viktigt. Som jag själv vill, är att om jag ska vara delaktig i något vill jag ha full energi och lägga ner hjärtat för det. Det finns det inte tid med nu. 

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER!

2009-11-11 @ 14:18:53
Postat av: Anonym

/linda hahahah

2009-11-11 @ 14:19:15
Postat av: Anonym

/linda :D

höhöhöhöh

2009-11-11 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0