lovely friday

Fredag, jag älskar fredagar. Som många andra är fredag en av dem skönaste dagarna i veckan just för att helgen börjar då eller för att dem har något roligt inplanerat. För mig är det mer är bara så även om jag har något roligt inplanerat, den är den enda dagen på hela veckan som jag letar ut dem lite mer speciella kläderna, plockar fram mitt smink och kan dra av en halvtimma av min morgon på bara det. Gör mig en god frukost och läser tidningen i lugn och ro tills det är dags trampa till skolan. Det är det bästa jag vet, att ta det lugnt och enbart ta sin tid.

Just nu har jag tema, väldigt intressant. Fredagar är den senaste dagen på hela veckan för mig även om man tycker att den borde vara tvärtom. I alla fall så ska jag åka in till stan efter skolan, kolla runt och dreggla på lite snygga kläder. Sedan ska jag hem, sätta mig med rättskunskaps boken och plugga en stund. Senare kommer pojkvännen till mig, vi ska ta oss en tripp till stan och handla lite gott för att sedan bosätta oss lite skönt framför tv:n.


Alla grönsaker har sin egenskap, Syrran valde en morot.
Bigdick heter han. Tänk vad kul man kan ha på Ica, HAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0