how hard can i be?

Sitter i skolan iväntan på utvecklingsamtal som inte är försen klockan fem, men orkar inte trampa hem så har istället plockat fram böcker som jag snart ska hugga in och plugga inför veckornas prov. Men vill först och främst upplysa en person som jag vet brukar läsa min blogg.

Det du håller på med får mig att må dåligt och är inte alls rätt på något sätt. Att förstöra för någon annan som har fullt respekt för dig är helt oacceptabelt enligt mig. Jag har inte gjort dig något och vill dig heller inget illa, förstår inte riktigt vad du vill komma fram till. Det där med att du lägger dig i mitt liv och försöker på ett skummt sätt gå emellan i mitt förhållande är något som du aldrig kommer att lyckas med, trots att du är riktigt jävla duktig på att snacka. Du är så lång borta ifrån våra tankar så det är inte sant. Men det sätter sår på mig med tanke på att du är den du är. Jag försöker att inte lyssna på det jag hör, för jag vet hur det snackas bland folk nu för tiden. Men när en nära vän kommer fram med några enstaka ord som samtidigt är väldigt starka så är jag helt klart hundra procent säker på det som sägs. Självklart så får du fantisera och drömma om min pojkvänn osv, om du nu har ett sådan stort behov av det. Men jag ber dig av hela mitt hjärta... håll det för dig själv och tänk tyst. 

Jag borde kanske inte ta upp det här, men faktum är att jag seriöst inte har någon lust att se skymten av dig längre. Jag nämner inget namn, huvudsaken är att du vet att det här är till just dig och att texten inte bara åker in och ut genom dina öron. För som sagt, du är på helt fel spår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0